„Агрион“ взе награда на КРИБ за пазарна експанзия

Компанията отчита завидни резултати през последните 6 години

„Агрион Инвест“ е големият победител в категорията „Пазарна експанзия“ на конкурса „Мистър и Мисис Икономика“, организиран от Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България и сп. Икономика. Ценният приз бе връчен лично от Илиян Терзиев, председател на Камарата на строителите в България, на изпълнителния директор на земеделското дружество Анатоли Георгиев, в присъствието на министри, кметове и стотици представители на бизнеса в България.

„През последните години „Агрион“ израстна до лидер в сферата на управление на земеделска собственост и единствената компания, която предлага пълното портфолио от услуги, свързани с управлението на земеделски активи“, каза изпълнителният директор на земеделското дружество Анатоли Георгиев. Той отчете впечатляващият ръст, който компанията постигна по всички ключови показатели. „Това превърна „Агрион“ в земеделски бранд №1 в България“, каза Георгиев.

Това е поредната награда за растеж, която „Агрион“ получава от КРИБ. През 2019 година компанията бе отличена отново за растеж от най-голямата работодателска организация.

През 2016 година изпълнителният директор на финансиращото дружество „Агрион Финанс“, част от „Агрион“, Светла Боянова получи награда за принос в развитието на сектор „Земеделие“ в конкурса Мистър и Мисис Икономика 2016.

„Това, че получаваме пореден приз за растеж от КРИБ означава висока оценка за устойчивия бизнес модел на нашата компания и верния път, който следваме неотклонно през годините“, заяви при получаването на наградата Анатоли Георгиев.

„За над 6-те години, в които работим, ние извадихме на светло бизнеса с управлението на земеделски земи. Сега трасираме пътя към следващата стъпка – дигитализация на селското стопанство, създаване на нови бизнес ниши, изграждане на устойчива инфраструктура, която да дава плодове години след това“, допълни изпълнителният директор на „Агрион“.

Въпреки трудностите, през тази година конкуренцията за наградите на сп. Икономика и КРИБ е изключително голяма. Отличията обаче отиват при най-успелите компании, заяви председателят на КРИБ Кирил Домусчиев.

Откакто е на българския пазар, „Агрион“ се наложи категорично като най-разпознаваемият и предпочитан земеделски бранд в България. Компанията въведе най-модерните и съвременни форми на управление на поземлени активи. „Агрион“ предложи уникален бизнес модел, което го превърна в предпочитаният партньор на земеделските производители. „Агрион“ е първата българска компания, която въведе нови стандарти в земеделието, излизайки от анонимния модел на повечето посредници в бранша. Дружеството се ползва с най-голямо доверие и се посочва от фермерите като предпочитан партньор при сделка.

Оставете коментар

Въведете коментара си!
Моля въведете името си тук

Агротехника

Последни новини

X
X