„Бързина, качество, коректност, точност, компетентност“ са най-често срещаните ключови думи, с които клиентите описват впечатленията си от работата с ИНТЕРАГРИ в тазгодишното проучване на клиентска удовлетвореност.
Проучването се провежда от ИНТЕРАГРИ за втора поредна година и обхваща периода март – август 2022 г. Анализирани се резултатите от онлайн анкети, изпратени до представителна група клиенти на компанията. Въпросите от Анкетата включват качествена и количествена част, комбинирани в няколко направления: оценка и позициониране на бранда ИНТЕРАГРИ, оценка и позизиониране на предлаганите марки земеделска техника в портфолиото на ИНТЕРАГРИ/ на пазара за земеделска техника в България, оценка на ефективността на точките на контакт с клиента, оценка на работата на отдел Продажби, оценка на работата на Сервизно обслужване, оценка на работата на Резервни части. Резултатите, сравнени с миналогодишните, показват редица положителни тенденции и са показателни за пазара на земеделска техника в новите условия.
«Мисията на ИНТЕРАГРИ е да предлагаме на нашите партньори интегрирани решения за модерно земеделие, основаващи се на иновативни технологии и индивидуален подход към потребностите на фермерите в България. Ето защо проучването на клиентска удовлетвореносте от изключителна важност за развитието на нашия бизнес.», споделя г-н Даниел Минев, Изпълнителен директор на ИНТЕРАГРИ България.
През 2022 г. процентът на клиентската удовлетвореност от продуктите и услугитена ИНТЕРАГРИ България се е повишил с повече от 3%, сравнен с резултатите от 2021 г., като 93,2% от анкетираните са удовлетворени от техниката в портфолиото на ИНТЕРАГРИ и биха я препоръчали на свои колеги.
Повече от 92% от анкетираните са доволни от обслужването, което са получили от отдел „Сервиз и резервни части“ на ИНТЕРАГРИ. Близо 100% от възползвалите се от услугите на „Сервиз и резервни части“ са посочили, че са осъществили бърз и лесен контакт със специалистите в отдела, както и че са доволни от сроковете и качеството на поръчаните резервни части от ИНТЕРАГРИ. Най високо оценен критерий на обслужването от „Сервиз и резервни части“ е бързина на реакция, следван от компетентност и комуникативни умения.
Данните сочат също, че по-голямата част от анкетираните са избрали да работят с ИНТЕРАГРИ, заради това че е единствен официален вносител на New Holland в България и са убедени в предимствата, които им носи това, като например: качествено продажбено и следпродажбено обслужване, допълнителна гаранция и специални условия от завода, както и редица други. Друг важен критерий за избора им са най-добрите условия за покупка, предоставени им от ИНТЕРАГРИ.
За повече информация, свързана с портфолиото на ИНТЕРАГРИ, можете да се обърнете към търговските представители на компанията, на територията на цялата страна, www.interagri.bg и на тел. 0700 46 666.