AMAZONE залага на зелено и оранжево за силна идентичност на бранда

Цветовете на категорията „Поддръжка на почвата и окопаване“ вече съответстват на селскостопанските машини

Като част от маркетинговата си стратегия и от новата ценова листа, която влиза в сила от декември 2024, Amazone Group променя дизайна на своите категории „Поддръжка на почвата и окопаване“, добавяйки комбинацията от добре познатите оранжев и зелен цвят. По този начин AMAZONE продължава започналата стандартизация, касаеща цветовете на бранда в различните отдели на фирмата. Във връзка с това всички продуктови линии ще съответстват на отдавна наложената цветова схема на селскостопанските машини Amazone, която в много страни е защитена от закона за търговската марка. Целта е засилване на корпоративната идентичност в цялата група.

Amazone Group се позиционира успешно на пазара на инструменти за поддръжка на почвата повече от 40 години. Навесните и прикачни косачки/колектори, предлагани преди в зелени и бежови цветове, са добре познати сред местните потребители и доставчици заради високото си ниво на функционалност и качество. Продуктовата линия обхваща голямо разнообразие от приложения. От обработка на тревата и косене до събиране на листа, тези универсални машини могат да се използват през цялата година. Свежата зелено-оранжева цветова гама не само придава впечатляваща визуална промяна, но и предполага нови динамични линии.

Schmotzer Hacktechnik е част от продуктовото портфолио на Amazone от 2019 година със своите продукти, предлагани в цветовата комбинация от синьо и оранжево. През последните години съвместното сътрудничество между Schmotzer и Amazone доведе до нов технически напредък и опции за оборудване за още по-ефективни решения за грижа за растенията. В бъдеще тази продуктова линия ще бъде представена и в цветовете на Amazone- зелено и оранжево. В хода на този процес марката Schmotzer също ще бъде вече част от Amazone. Това ще подчертае не само визуално принадлежността към Amazone Group, но и синергията на селскостопанските продуктови линии. Това повторно представяне на продукти в категория „Окопаване“ има за цел да повлияе положително на пазара на този вид техника, особено в международен план. Компанията разчита на значително по-висока разпознаваемост на зелено-оранжевата идентичност на марката Amazone.

Ще има транзационен период, по време на който и двете продуктови категории ще бъдат показвани на изложения и продавани и актуалните си към момента цветови комбинации. Това обаче не трябва да се счита за негатив, тъй като нивото на технологията и функционалността на продуктите ще остане непроменена.

Стандартизацията на цветовете сред всички продуктови линии на AMAZONE Group иска да даде ясен знак за своята идентичност с познатите зелено-оранжеви цветове и по този начин да засили още повече пазарното присъствие на марката Amazone в световен мащаб в дългосрочен план.

Техниката на AMAZONE можете да намерите при официалния представител на марката за България – фирма РАПИД КБ

 

Loading

Оставете коментар

Please enter your comment!
Please enter your name here

Агротехника

Последни новини