Гласът на клиентите на „Ел Би Булгарикум“ вече се чува много по-силно – компанията въведе още един важен канал за комуникация, който е активен от днес. Благодарение на иновативната платформа всеки ще може да оцени продуктите от портфолиото на предприятието по скалата от 1 до 10. Така „Ел Би Булгарикум“ прави още една значима инвестиция в клиента, като му предоставя нова модерна възможност за по-бърза, сигурна и обективна обратна връзка, която ще е от полза за всички.
Достъпът до иновативната система е лесен и удобен за потребителя. На входа на всеки фирмен магазин на „Ел Би Булгарикум“ вече има разлепен баркод. Достатъчно е той да бъде сканиран с телефон (Android/IOS) и платформата с въпросите ще бъде на разположение. Листовка с баркода ще се получава и с всяка доставка от електронния магазин на „Ел Би Булгарикум“ www. prowaystore.bg. В сайта на компанията www.lbbulgaricum.bg към всеки продукт вече има разположен и сектор за оценка.
Гласуването е напълно анонимно, става за секунди и без регистрация.
Това е поредната важна стъпка в модернизирането и развитието на „Ел Би Булгарикум“, което отново показва, че клиентът и неговото мнение са ключови за компанията. Иновативната платформа за незабавна обратна връзка kazva.bg, е разработена от Център за нови технологични системи, предоставящ услугите си на компании като bTV, Борика, Нов Български Университет и др.