След две десетилетия на успешно модернизиране на земеделието, технологичната компания НИК обяви официалната смяна на своето лого.
НИК остава вярна на принципите си и на своето начало – новият дизайн е не просто естетична промяна, а символ на следващата технологична революция в сектора.
От самото си основаване преди 22 години, НИК се утвърди като водещ партньор на фермерите в региона, предоставяйки иновативни решения в областта на дигитализацията и автоматизацията на земеделието.
„През годините въведохме термини като прецизно земеделие, GPS автопилот и променлива норма, но е време да говорим за следващото голямо нещо – автономните машини – как те ще променят земеделието и колко много възможности ще предоставят.
В този период на своеобразно прераждане, пролетта, и точно след нашия рожден ден 6 май, сме изключително радостни да ви представим нашето ново лице.“ сподели Иво Куманов – основател на НИК.
Със своята изчистена и стилизирана визия, новото лого отразява еволюцията на компанията през годините, но и посоката й към постоянно развитие. Едновременно с лансирането на новото лого, групата НИК унифицира и своята визия на всички 18 пазара, в които доставя продукти и услуги.
„Смяната на логото е не просто козметична промяна, а символ на нашата ангажираност към внедряване на иновациите в сектора. От самото създаване на компанията, целта ни е да насърчаваме употребата на технологии в селското стопанство и да подпомагаме земеделските производители в оптимизирането на техния труд. Новото лого е отражение на нашия ангажимент към мисията ни за автономно и ефективно земеделие.“, заяви Калоян Куманов, управител на НИК.