New Holland представи в събота своите нови трактори T7 с дълга рама и автономна концепция T8.435.Гамата от дълги шасита включва 5 модела, вариращи от 230 до 300 к.с., благодарение на безпрецедентния T7.300 с 280 к.с. максимална мощност (300 к.с. с допълнителна мощност). Те наследяват кабината Horizon Ultra от тракторите New Holland T7 HD.
Новите трактори T7 с дълго шаси запазват междуосието на предишното поколение: 2886 mm.
Case IH също е много активен на SIMA с новите Farmall A, Quantum и Puma.
Fendt и Valtra вече представиха новите си трактори за SIMA 2022 в края на лятото.
При финландския производител тракторът Valtra Q5 е в светлината на прожекторите. Серията с този диапазон от 230 до 305 к.с. е вмъкнат между серията T и серията S. Въпреки това Valtra подготви някои изненади за SIMA. В програмата пакет за отбелязване на 10 години неограничено студио за персонализиране със специфичен цвят „magno grey“, взаимстван от Mercedes и различни хромирани елементи. Фирмата представя и приложение Geo-bird, което позволява оптимизиране на начертаването на водещи линии според препятствията в парцела (наклон, гори и др.). Достъпът е безплатен.
Valtra представя устройство с няколко камери, които да се монтират на задната навесна система и на предния инвентар (или предна навесна система), за да направят движението на трактора по-безопасно на опасни кръстовища. Камерите могат да откриват хора (или животни). Полезна технология за бъдещи автономни трактори.
В светлината на прожекторите на изложението в Париж е тракторът Fendt 700 Vario Gen7. Отново, това е гама от доста леки трактори с висока мощност, с 5 модела от 200 до 283 к.с. (с налично усилване от 20 к.с.). В допълнение, те комбинират дизайн, взет от големите братя 1000 Vario и средата за шофиране Fendt One.
Claas не представя нов трактор на изложението. Въпреки това ще запомним юбилея на Claas Xerion, който празнува своя 25-ти рожден ден.
Няма и нов трактор John Deere. Френският производител на оборудване Laforge обаче представя преден ВОМ с хидравлично задвижване за трактори 8R и 8RX. Система, която предлага няколко предимства: непрекъснато регулиране на скоростта на въртене от 540 до 1000 оборота в минута, възможност за обръщане на посоката на въртене, възможност за отделяне на скоростта на силоотводния вал от скоростта на двигателя. Допустимата мощност е ограничена до 60 к.с. В допълнение, Laforge уточнява, че това оборудване може да бъде адаптирано в бъдеще към Case IH Magnum или Fendt 1000 Vario.